Teknik Destek

Destek Stratejimiz

Parta Networks tarafından 9x5, 9x6, 7x24 ve SLA hizmetleri sağlanmaktadır. Bu hizmetlerimiz ile belirlenen saat dilimleri arasında, gerek yerinde gerekse support.parta.com.tr üzerinden ticket açılarak tam destek vermekteyiz. Teknik Destek ekibimiz support üzerinden açılan çağrılara anında müdahale ederek, en hızlı şekilde geri dönüş yapmaktadır.

SLA(Service Level Agreement) hizmetimiz sayesinde, 2 saat içerisinde yerinde destek verip, ürün değişimi yapmaktayız.

Projelendirme

Yerinde Keşif ve Projelendirme

Çözümleme

Yatırımı koruyan gerçekçi çözümler

Kesintisiz Destek

Müşteriyi koruyan 7x24 destek

Kurulum

Doğru teknolojiler, sağlam konfügürasyonlar